آژانس کیوان پرواز

آژانس خدمات مسافرتی و گردشگری کیوان پرواز

آژانس کیوان پرواز

آژانس خدمات مسافرتی و گردشگری کیوان پرواز

کایاک سواری در لوس کابوس

اگر به ورزش های ماجراجویانه علاقه دارید ، کایاک سواری در کابو دقیقا با تمایلات شما هم خوانی دارد. در کنار فعالیت هایی که شما می توانید در لوس کابوس و اطراف آن انجام دهید، کایاک سواری ازجمله دوست داشتنی ترین هاست. قدرت و روح ماجراجویانه خود را امتحان کنید.

چهار مکان برای کایاک سواری در لوس کابوس

در اینجا چهار مکان ایده آل برای کایاک سواری به اشتراک می گذاریم

پلایا پالمیلا  Playa Palmilla 

 منظره نفس گیر. روی آب های پاک و شفاف آن کایاک سواری کنید و از مناظر زیبای اطراف آن لذت برید. می توانید به تنهایی یا دو نفری باشید. در انتها روی شن های نرم ساحل آن قدم بزنید.

آرک  The Arch  

در این مکان یک صخره به شکل طاق وجود دارد که به سمبول لوس کابوس بدل شده است. شما می توانید طی بیست دقیقه با قایق به آنجا برسید. وجود آب های آرام، باعث شده این منطقه مکان مناسبی برای کایاک سواری باشد، خصوصا زمانی که از غروب زیبای آفتاب لذت می برید. می توانید در ال مدانو  El Medano  تجهیزات را کرایه کنید و تا ال آرکو El Arco  پارو بزنید.

ساحل عشاق  Lovers Beach

این ساحل زیبا ، پشت منطقه مشهور آرکو در کابو سن لوکاس  پنهان شده است. برای رسیدن به آنجا باید یک تاکسی دریایی بگیرید و از مارینا یا ال مدانو  به سمت آنجا حرکت کنید. این نقطه رمانتیک که تنها هر چهار سال یکبار با فروکش کردن آب قابل دیدن است دید عالی از اقیانوس آرام ودریای کورتز میدهد.

خلیج چیلنو  Chileno Bay

آب های آرام و گرم این منطقه حیرت آورند. ضمن اینکه در کوریدر گردشگری سن خوزه دل کابو قرار گرفته بهترین گزینه برای استراحت زیر درخت نخل یا آفتاب گرفتن یا مطالعه است.

سورف کایاک کردن در لوس کابوس حس معلق شدن در هوا را به شما می دهد. شفافیت آبهای این منطقه باعث می شود که احساس کنید درون آب شناورید.

چه به صورت حرفه ای یا آماتور،  کایاک سواری برای تمام طبیعت دوستان که می خواهند زمانی را با دوستان بگذرانند یا با خانواده به گردش بروند یا ساده تر از آن می خواهند با درون خود پیوند یابند همیشه گزینه خوبی است.

در هر کدام از فعالیت ها یک راهنما و قایق به شما کمک خواهد کرد تا به طور کامل و ایمن از اقامت خود در لوس کابوس لذت ببرید.

لوس کابوس و هدیه های فراموش نشدنی آن را اکتشاف کنید ، به کشت و گذار در خلیج ها بپردازید و در باره فلورا و فاونا بدانید.

طبیعت گردی را آنگونه که باید تجربه کنید.


در مورد لوس کابوس بیشتر بدانید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.